acciohogwarts

2013-01-20
10:32:50

Lite random fakta om mig C:

Haleeeewww!
Sorry för att jag inte bloggat på ett tag, men.. Whatever!
Här kommer lite random fakta om mig!
• Jag älskar katter! =^.^=
• Jag älskar pommes!
• Mitt rum har ljusblåa väggar.
• Jag har en HP almanacka på min vägg.
• Bilden till månaden November kommer jag inte våga ha uppe.
• Det är en scary bild på Voldy.
• Jag vet egentligen inte hur jag ska kunna skriva ett inlägg på bloggen varje dag.
• För det händer ju typ inget som har med HP att göra varje dag.
• Det är problemet med en HP blogg.
• Jag blir totalt kär i alla katter jag ser. =^._.^=
• Jag skriver ALLTID smileys efter varje mening när jag chattar/messar med någon. C:
• Och om den personen jag chattar/messar med inte skriver smileys, då tror jag att den personen hatar mig o__________o
• Nu har jag nog skrivit tillräckligt..

Hajdeeeew!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: